Photos from the UK II

Jag är hemskt ledsen fär att min blogg inte kommer upp med några större nyheter varje dag pch vecka, menmen... Det är väl som det är. Men nu har jag över tusen riksdaler på min väg mot en egen NoteBook, det är en tröst och jag börjar se ljuset där framme.
Aja, inget mer babbel nu...

Mamma och jag besöker ett slott som i denna tid står i ruiner


En väldigt vacker tågskyllt i mina ögon


Bro över rällsen vid tågstation


Påväg till puben speglade sig den solnedgång som var påväg att utbryta i floden...


...för att sedan bryta ut i en lätt rosalila ton

Sedan åker mamma hem medans min pappa kommer seglande på två vingar för att jag ska kunna stanna utterligare en vecka. Då vi för övrigt tar oss ned till liverpool...

...to be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0