Solens vackra väckarklocka...

Här om dagen kom hilda med en så bra idé om att vi skulle ta våra kameror (hennes dock lite proffsigare) och sticka in till stan för att tittt på den vackra soluppgången...
Så vi tog nattbussen mot City för att sedan hoppa av vid slussen, och här är resultatet.

Här ser man bussen åka vidare mot de stora glas- och betonghusen


Solen nalkas bortom Djurgården




Lilla fina hilda med det unga solskenet som aura






Sedan en hejdundrande frukost med yoghurt, frukt, juice, bröd och...


...till och med efterrrätt, mums!

Det var vår lilla nattutflykt så att säga, väldigt mysigt. Tack hilda! Visst blev det lite reklam föe Risentas sesam nu men det är ju kul för dem. Nu ska jag lyssna på musik och dricka lite te! 
Tack och god nattsömn! 


Kommentarer
Postat av: Harriet -Personlig fotoblogg

http://snowfies.blogg.se/ där har du sofies blogg :) hur blire med träning imorgon? min mobil e i stugan (klant som jag e) men jag nås på datorn och hemtelefon.

2010-08-15 @ 20:18:59
URL: http://strongpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0