Liten efter(middags)rätt..

Hej igen!
Nu har jag slagit mig ned framför bliggen igen, men tyvärr inte några nya bilder att visa. Så jag får se vad jag kan hitta i mitt lilla arkiv...

Här är min stickning, foto taget för länge sedan men tyvärr har det inte gjorts några större framsteg på den fronten... Synd


Första bilden på migsjälv och min kamera på denna blogg, väldigt tydlig




Men sedan kommer man självklart på, när man sitter och laddar upp på bloggen, att man gärna vill ha något att äta på. Så fick det bli! Här serveras alltså vaniljglass med flytande honung (som, kommer man på när man redan har laggt på ett litet lager, stelnar av kyla) och krossade mandlar och vahlnötter. Mums...!
Det var allt för mig

Ha det bra
Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0