Kort och gott...

En kanske inte så händelserik vinter men den var väl mysig på sitt sätt. Lite konserter och mys,
en massa läxor och en hel del mycket mer tedrickande. Nägot som jag kommer ihåg från vintern är den
8 november, Cirkus och JOHNOSSI!! det var verkligen en av de grymaste sakerna jag har upplevt, en riktigt taggad publik nice spelat och en fin lokal. Vad mer krävs!? nej, juste ingenting! Bästa! Hur som hällst några få bilder från detta följer...
Sedan går tiden och det blir vår... Man har fullt upp med allt eftersom det är sista terminen i nian.
Alla val görs och jag väljer min väg för tre år framåt: MUSIK! inte helt smart i och med att jag inte har en aning om vad som komma skall i mitt liv, jobb och så vidare, men va fan! man måste ju ha lite kul oxå och jag ångrar mig inte ett dugg. Hur som hällst, mycket plugg för att höja betyg och en massa intagningsprov stup i kvarten..
Våren kommer och alla converse åker fram...
I och med att gymnasiet också blir slutet på klass 9D var det klassresa som gällde och ja, det var väll mest pokerspelande som gällde... I alla fall den första natten.
Allt för denna gång
Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0