Trädgårdsflickan på besök hos tant janni.

Här var iochförsig ett tag sedan men det var riktigt mys att ta en sväng ut till tant janni för lunch, ficka, finfint umgänge i en vacker trädgård. Förövrigt händer det inte så mycket nu för tiden när skolan har börjat och sådär. Imorn blir det planering av klassresa, träning och lite skola och stress som vanligt. Enjoy...


Har är det uppbullat med massa godsaker tillsammans med kaffe och safft. Smarrit en het sommardag.





Notera att jag faktiskt har långa naglar utan naglar på den sista bilden. Väldigt ovanligt ska ni veta. Jag hoppas att jag ska kunna komma med färska bilder efter denna "weekend". Jag ska nämligen åka på en liten resa nedåt landet. Kul eller inte får vi se senare... Puss and Goodday!

Kommentarer
Postat av: Karro

haha! <3 när börjar din helg egentligen? :P Haha!!

2010-08-25 @ 18:58:07
URL: http://coucoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0