Framtiden väntar...

Skolan rullar på som vanligt, om inte värre. Nu pluggar jag två timmar om dagen, inte illa asså. Har funderat lite på dethär med gymnasium och sådär, den dagen kommer ju snart och det är inte kul om man inte har en aning om vad man ska välja. Nu lutar det mot att det blir HV (hantverksprogtamet) det värkar kul med florist men jag velar fortfarande om jag ska ta textil design. Eller? Då är ju problemet att jag inte har hittat några skolor som verkar vara bra, förutom en i Örebro! Kul att flytta hemifrån men inte kul att säga farväl till både sina kära och alla pengar som skulle gå åt. Aja, jag får kolla lite till. Kom just på att jag måste ringa till skolan i örebro och kolla några saker...


En av alla blommor från de som vissnat på balkongen


Här har jag och mamma tagit oss mödan att åka in till stan och käka lite.
Ett resultat av att vi har börjat komma riktigt bra överens.



Äntligen har Pappret börjat renovera köket! Det är ett stort framsteg för männskligheten tycker jag. Och här senast såg ni en bild på lite färgtabeller nu när vi ska välja färg på köksluckorna. Notera att de olika färgerna har namn. En heter t.ex. summer flirt.
Allt för mig denna gång nu är det bara att huggatag i telefonen för samtal till Virginska skolan i Peningbridge!
Puss, Clara.

Kommentarer
Postat av: e

har inte kollat mycket på gymnasium än men funderar på hv också.. grejen är att jag vill göra allt typ istället för att inrikta mig på en sak..

2010-10-17 @ 15:01:20
Postat av: clara

Ja jag vet hur det känns! känner lite så, fast jag vill bli florist, landskapsarkitekt, jounalist och innom mode och design. Dessutom vill jag ju lära mig mer om musik och mat! vad väljer man?

2010-10-18 @ 16:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0