Photos from the UK III

Jag känner att jag är lite efter i bloggandet när jag ser bilder som är från en månad tillbaka. men bilderna är ju desamma då som nu. Om en vecka borde jag vara ifatt och "back on the road" igen. Dessa bilder är från min resa med far i UK. Enjoy. 

När pappa och jag når utsikten över Skottland huvudstad efter en lång och krävande strapats ser jag denna underbara blomma


Vi fick sedan sällskap av en till filur


På en trevlig dagstur till en liten by utanför Newcastle går man gärna vid havet




En av Liverpools vackra lavendelblommor


En sen resa hem

Det var det sista jag bjuder på från min resa i The UK, men snart kommer det nog fler av de bilder som står i kö.

Kommentarer
Postat av: Harriet -Personlig fotoblogg

nice nice :)

2010-08-14 @ 11:30:15
URL: http://strongpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0